اخبار روزفناوری

شبیه ساز PS4 shadPS4 Now also Boots Red Dead Redemption Remastered

شبیه ساز PS4 shadPS4 Now also Boots Red Dead Redemption Remastered

شبیه‌ساز رایانه‌های شخصی در حال افزایش ShadPS4 اکنون می‌تواند بازی Red Dead Redemption Remastered سال گذشته را نیز راه‌اندازی کند.

تیم شبیه ساز PS4 اخیراً پیشرفت زیادی داشته است، و همانطور که در اوایل این ماه توضیح داده شد، شبیه ساز از قبل قادر به راه‌اندازی Bloodborne مورد علاقه طرفداران در رایانه شخصی است. هفته گذشته، در مورد بهبودهای بیشتری در حال انجام گزارش دادیم که این به تقلید از بازی در رایانه شخصی می رسد.  با توجه به اینکه پورت رایانه شخصی عنوان موفق PS4 از FromSoftware به احتمال زیاد اتفاق نمی افتد، این توسعه برای بسیاری از طرفداران بازی خوشایند است. همانطور که مشخص است، تیم سازنده شبیه ساز امیدوارکننده اکنون موفق شده است Red Dead Redemption Remastered را نیز برای بوت شدن روی رایانه شخصی قرار دهد. نه تنها این، بلکه شبیه ساز امکان دسترسی به منوی اصلی بازی را نیز فراهم می کند. ما یک ویدیوی WIP از شبیه‌ساز در حال بوت شدن Red اضافه کرده‌ایم Dead Redemption بازسازی شده در زیر. واقعاً خبری برای صحنه شبیه‌سازی PS4 است.

Red Dead Redemption Remastered سال گذشته برای پلی استیشن 4 (و سوییچ) منتشر شد. این بازی یک نسخه بازسازی شده از نسخه اصلی 2010 است. ما برخی از اطلاعات را از نسخه مطبوعاتی اصلی نسخه بازسازی شده در زیر آورده ایم:

داستان یاغی سابق جان مارستون را دوباره زنده کنید یا برای اولین بار تجربه کنید، در وقایعی که بلافاصله پس از پرفروش‌ترین فیلم تحسین‌شده Red Dead Redemption 2 در سال 2018 منتشر شد. Red Dead Redemption همچنین شامل  Undead Nightmare، گسترش داستان مقدس است. دنیای Red Dead Redemption را دوباره تصور می‌کند در حالی که مارستون می‌جنگد تا از یک گروه بی‌امان زامبی جان سالم به در ببرد و در یک چرخش ماوراء طبیعی و ترسناک در ژانر وسترن به دنبال درمانی است.
 

این تبدیل‌های جدید بازی‌های اصلی به‌طور خاص برای پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ ساخته شده‌اند، و هر دو با نرخ فریم 30 فریم در ثانیه، تا رزولوشن 1080p در نینتندو سوییچ و پلی‌استیشن 4 تا حداکثر به نمایش گذاشته شده‌اند. 4K در پلی استیشن 4 پرو و ​​4K کامل در پلی استیشن 5 (از طریق سازگاری به عقب).

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا